DORUČENIE ZDARMA | SUPPORT-SK@NATURECAN.COM | Tel: +49 641 95053014

Zásady vrátenia tovaru

Chceme, aby ste boli s nákupom od spoločnosti Naturecan veľmi spokojní.

Ak máte akékoľvek problémy, kontaktujte nás, aby sme ich mohli odstrániť.

KTORÉ POLOŽKY JE MOŽNÉ VRÁTIŤ?

Nechcený tovar - na všetok tovar vrátený nepoužitý a v pôvodnom stave v obale poskytujeme 14-dňovú záruku.

Poškodené položky - všetky poškodené položky nahlásené do 14 dní od ich prevzatia je možné vrátiť a získať plnú náhradu alebo výmenu. V takom prípade my ako spoločnosť uhradíme náklady na dopravu.

AKO VRÁTIŤ VÝROBOK?

Kontaktujte náš tím služieb zákazníkom a my vám poradíme, ako ďalej.

Adresa pre vrátenie tovaru sa môže pri niektorých položkách líšiť, preto nás pred odoslaním tovaru späť kontaktujte.

SÚ ZA VRÁTENIE TOVARU ÚČTOVANÉ NEJAKÉ POPLATKY?

Ako spoločnosť uhradíme náklady na dopravu výrobkov, ktoré chcete vrátiť do 14 dní od ich prevzatia za predpokladu, že výrobok nebol použitý.

Ak je výrobok, ktorý ste dostali, poškodený, kontaktujte nás pre ďalšie informácie. V takom prípade budeme potrebovať fotografie poškodeného výrobku a pristúpime k okamžitému vráteniu peňazí. Ak je výrobok, ktorý ste dostali, poškodený, nie je potrebné vrátiť peniaze.

AKO RÝCHLO DOSTANEM REFUNDÁCIU?

Po prijatí a kontrole vráteného tovaru vám zašleme e-mail s oznámením, že sme vrátený tovar prijali.

Vaša refundácia bude spracovaná a kredit bude automaticky použitý na pôvodný spôsob platby do 3-5 pracovných dní.